27/09/2014

On my own domain! / Na mojej wlasnej domenie!



I am super pleased to inform you that I have just moved to my new blogsite and will soon operate under my own domain!

By this note I am stopping writing in here (on my blogspot), although I am leaving it open for anyone who'd like to check up on my past writing craft :)

Visit me now on:




See you there!




POLISH VERSION / WERSJA POLSKA



Jest mi niezmiernie przyjemnie poinformowac was, ze wlasnie przenioslam sie na moja nowa strone, ktora juz niedlugo bedzie funkcjonowac pod moja wlasna domena!

W zwiazku z powyzszym nie bede juz zamieszczac postow na Blogspocie czyli tutaj, ale zostawiam te strone otwarta dla wszystkich tych, ktorzy od czasu do czasu poczuja nostalgie za moja przeszla tworczoscia :)

Odwiedz mnie na:




Nie moge niestety obiecac tlumaczenia tekstow na jezyk polski, na razie niestety bedziemy musieli zdac sie na tlumacza Google ktory znajduje sie na nowej stronie..

Pozdrowienia ze slonecznego Madagaskaru!

No comments:

Post a Comment