28/06/2014

A break in blogging I guess? / Przerwa w blogowaniu chyba?

My father (on the left) playing chess

Nope. I haven't got lazy. I stopped writing on regular basis, because I directed all my energy is in other projects on which I am currently working, and which give me a lots of joy and excitement. Please allow me to be mysterious about it for a while. I don't like revealing things before they're unfinished. Not, because I am paranoid, that they will not work out. Rather because I value my that I walk my talk.  

Not the words one says value him, but his actions.
(we all know this!)

Despite that, let's be honest, I don't recently rock'n'roll with my writing. I bore myself when I read what I created, so why would I like to bore you?

Of course that should change at some point. In the meantime I am taking a break in blogging. A break which I entitle myself to interrupt at anytime I fell like posting something. Even if that's going to be tomorrow.

Have a great weekend! (play chess :P)



WERSJA POLSKA / POLISH VERSION



Nie. Ja wcale się nie lenię. Przestałam pisać regularnie, ponieważ moja energia jest całkowicie ukierukowana teraz na pewien projekt, nad którym aktualnie pracuje i który sprawia mi dużo radości. Pozwólcie mi więc pozostać tajemniczą na jeszcze jakiś czas. Nie lubię ujawniać rzeczy, których jeszcze nie skończyłam. Nie dlatego, iż popadnę w paranoję, że coś mi nie wyjdzie. Raczej dlatego, że lubię robić to o czym mówię. Czyli od słów do czynów.


Nie to co człowiek mówi ale co robi czyni go wartościowym
(wszyscy to wiemy!)


Poza tym bądźmy szczerzy. Ostatnio jakoś nie szturmuję tym co piszę. Nudzę sama siebie, kiedy czytam, co tworzę, dlaczego miałabym nudzić was?

Oczywiście to w pewnym momencie się zmieni. W międzyczasie robię sobie przerwę w blogowaniu. Przerwę, która uprawnia mnie do jej "przerwania" kiedykolwiek będę miała ochotę na zamieszczenie posta. Nawet jeśli będzie to jutro.

Miłego weekendu! (zagrajcie sobie w szachy :P)

No comments:

Post a Comment