19/07/2013

Get Inspired by Mexico City / Zainspiruj się stolicą Meksyku

So, this was supposed to be a post about finding inspiration whilst travelling. It was all nicely written and prepared to go. But that post has gone. I just found a blank page when opening my blog at home. I have no clue how did it happen. But I know, that I won't give up on it and will write a better one though ;)

In the meantime I am going to encourage you to search for inspiration in the colours of Mexico City on my photos. I used the word "colours" deliberately, because this city seemed more grey to me then colourful. Millions of grey buildings under a heavy sky, framing the ordinary and not-so-ordinary goings-on that always occur in such a big city.
But the colours are there. And they are doing well. I pictured the moments of colours. Because we are all choosing what we want to see, don't we? 


*****

To miał być post o tym jak odnajdywać inspirację podczas podróży. Miłam go prawie zapiętego na ostatni guzik. Niestety po otworzeniu bloga w domu zamiast posta zastałam białą stronę. Nie mam pojęcia jak to się stało, ale wiem, że sobie go nie odpuszczę i napiszę jeszcze lepszego ;)

W międzyczasie chciałabym zachęcić was do zaczerpnięcia inspiracji w kolorach stolicy Meksyku na moich zdięciach. Słowa "kolor" użyłam celowo, ponieważ miasto to dla mnie wydawało się bardziej szare niż kolorowe. Miliony szarych budynków pod ciężkim niebem tworzące ludziom mniej lub bardziej uchwytne chwile, które to najzwyczajniej na świecie zdarzają się w wielkim mieście. 
Nie mniej jednak kolory tam są i dobrze sobie radzą. Przedstawiam momenty kolorów. W końcu każdy wybiera, co chce widzieć, czyż nie tak?




I invite the inspiration into my life. 

***

Zapraszam inspirację do mojego życia.

No comments:

Post a Comment