12/07/2013

It's a kind of Magic....


No, it's not Helloween and no, I am not dying. I am back in the UK and my last day in Mexico was pretty magical. All due to the fact that, despite being able to visit lots of lovely places in this massive city in just a day, I have also managed to go to a special sort of market, where they sell all the stuff for making magic. 

So if you need a Voodoo doll, or you want to get a lover and need some special herbs and the hair of a donkey, let's say, you go there to buy those and you can rock'n'roll with your recipe.  

****

Nie, to nie Helloween i nie, nie umarłam. Jestem spowrotem w United Kingdom, a mój ostatni dzień w Meksyku był magiczny. Wszystko dlatego, że po za zdążeniem ze zwiedzeniem tylu fajnych miejsc w tym wszechogromnym mieście w ciągu tylko jednego dnia zdołałam jeszcze udać się na coś w rodzaju "rynku czarodziejstwa", gdzie sprzedawane są wszelakie magiczne specjały.

Jeśli więc potrzebujesz laleczki Voo Doo, chcesz przywołać kochanka, lub też potrzebujesz specjalnych ziółek czy powiedzmy włosia osła przybywasz na owy rynek i możesz dawać czadu z twoją receptą na zaklęcie. 


Don't ask me what the hell is that...

You can get the talismans for good luck in business, love and health, and you can get solutions to your health problems by purchasing certain herbs and other "cosmetic" specifics. 

*****

Możesz też dostać tam talizmany na powodzenie w interesach, miłości czy zdrowiu, lub uzyskać rozwiązania na twoje problemy zdrowotne poprzez zakup pewnych ziół czy innych kosmetycznych specifików. 
 


It was a pretty enchanting experience for me, even though I have not performed in any magical ritual that day:) 

*****

Pobyt na "czarodziejskim rynku" okazał się dla mnie doświadczeniem uniosłym, nawet jeśli nie brałam tego dnia udziału w żadnych magicznych rytuałach:)



However the magic is around:)

*****

Nie mniej jednak magia jest w około:)



Coming back to Europe after spending a month in a truly magical country such as Mexico made me feel so energized and welcomed nice, old, good spirits within me :)

*****

Powrót do Europy po miesięcznym pobycie w jak najbardziej magicznym miejscu takim jak Meksyk naenergetyzował mnie i powitał we mnie stare dobre duchy :)

Uhuhuhu

No comments:

Post a Comment