12/05/2014

Power to Succeed - what have I been up to over the weekend / Power to Succeed - czyli co robiłam w weekend

Google Images
At the start of this post I’d like to apologise you for my rather long gap in posting, although believe me it was all for a good purpose. So what have I been up to over the weekend when I wasn't writing? I was away in London attending a very cool seminar on self-development called “Power to Succeed” lead by a guy called Elliot under a professional (and also cool) name - The Coach in The Hat.

Before I summarise my experience, I'd like to mention, that I love attending these type of events and I have been to quite a few already, including a famous Paul McKenna's NLP training programme, which unlike this event, I had to pay for.

The Power to Succeed is a promotional free seminar, but what’s different about it from other free events is that Elliot is giving a lot in it. And I truly mean a lot. The seminar is packed with knowledge about personal growth, information, tools and more than anything, The Coach in the Hat offers his amazing approach to coaching people.

Honestly I didn’t know what to expect when I turned up on the first day, as I only had a very rough idea of who The Coach in the Hat was, as I had never heard of him before. 

So when I eventually saw him, listened to him and watched him on the stage I was mesmerised by his integrity and charm.

This post is meant to be short and to perhaps wet your appetite to attend a weekend free seminar run by The Coach in The Hat. I will therefore share with you only a few key areas for me which we explored among many others. The first was judgment, specifically, how we judge ourselves and others. The second was our perception of success and the third was how we recognise and understand our values. Those three were quite a revelation for me.  But perhaps I should keep you curious until my next post where, I reveal a bit more. 

Until then, take a look at this talented man here and open up for the inspiration!



WERSJA POLSKA / POLISH VERSION



Na początku tego posta chciałabym was kochani przeprosić za raczej dłuższą przerwę w pisaniu, choć wierzcie mi, wzięła się ona z bardzo pozytywnego powodu. Co więc robiłam w dopiero co miniony weekend kiedy nie pisałam? Otóż byłam w Londynie na bardzo fajnym workshopie z zakresu samodoskonalenia pt. "Power to Succeed" (z ang. mniej więcej brzmi to jak: Moc aby odnieść sukces) prowadzonego przez pana o imieniu Elliot pod równie fajnym profesjonalnym imieniem (tłum. dosłowne) "Coach w Kapeluszu". 

Zanim jednak podsumuję moje weekendowe doświadczenie chciałabym zaznaczyć, iż uwielbiam uczęszczać na tego typu wydarzenia, byłam już zresztą na kilku włączając słynne NLP Paul'a McKenna, za które trzeba było (ujmijmy to delikatnie) dość dużo zapłacić.

The Power to Succeed to promocyjne darmowe seminarium, ale to co od innych darmowych warsztatów je odróżnia to to, że Elliot daje w nim bardzo dużo. I podkreślam tutaj, że naprawdę dużo. Warsztat jest zapełniony wiedzą o samodoskonaleniu, informacją, narzędziami, ale co najważniejsze "Coach w Kapeluszu" obdarowuje nas swoim niesamowitym podejściem do coachowania ludzi. 

Szczerze, to nie wiedziałam czego oczekiwać, kiedy pojawiłam się na semnarium rano pierwszego dnia. Miałam tylko nikłe pojęcie,  o tym kim jest "Coach w Kapeluszu", ponieważ nigdy przedtem o nim nie słyszałam. 
Kiedy w końcu go zobaczyłam, posłuchałam i obejrzałam na scenie byłam oczarowana jego integralnością i urokiem osobistym.

Ten post ma być krótki i kto ,może wzbudzić w was pragnienie do wzięcia udziału w weekendowym darmowym warsztacie prowadzonym przez Elliota:) Podzielę się z wami więc tylko trzema kluczowymi dla mnie wątkami które na seminarium odkrywaliśmy z pomiędzy wielu innych: Pierwszy to osądzanie z naciskiem na to jak osądzamy siebie i innych, drugi to jak postrzegamy sukces a trzeci jak rozpoznajemy i rozumiemy nasze wartości. Te trzy rzeczy były dla mnie dość ciekawą rewelajcą. Ale może powinnam potrzymać was w niepewności do mojego następnego posta, w którym opowiem wam więcej. 

Na razie popatrzcie na tego utalentowanego mężczyznę tutaj i otwórzcie się na inspirację!

No comments:

Post a Comment