01/12/2013

Come Date with Me / Randkuj ze mną

Social Attraction Academy
I don't date on line. Never did, and a few weeks ago I actually wrote an anti on-line dating post titled "I am dating (off) line" to share with you my thoughts on this topic. 

However, a couple of months ago I was asked for connection on LinkedIn by a Dating Coach called Gary Gunn. I quickly looked up his LinkedIn profile, intrigued by the name of his company; "Social Attraction Academy" I decided to write a message to him to express my admiration for what he is doing. Gary offered to me to check out one of his workshops called "Come Date with Me"- on how to successfully date on line. The event was good value for money so I thought: "Why not?"

I went to it yesterday. I had no expectations whatsoever. As I am much into self development and psychology, I truly enjoy taking part in any workshop, that will move me even a tiny step further in gaining more knowledge about how to get the best out of me and others. 

Just to be clear, Gary didn't ask me to write anything about his event, neither has he paid me for doing this. Nevertheless, I am more than happy to say, that I have participated in one of the most professional, interesting and instructive workshops in a few years!

During the three hours of this event there were lectures about style, fitness, communication, fashion and photography. All focused on creating an effective on-line dating profile, so that one can attract a person, whom they specifically look for. 
I especially enjoyed the speech about the communication. Due to my deep interest in this topic I got a few good advices not only for writing an effective profile for dating on-line (if I ever do!), but actually for my blog! 
For example, correct and incorrect words in use, key points in each paragraph, honesty with yourself in writing, so one can create a niche for right people, whom interest would like to gather.

Other interesting points were, that every item of our clothing tells a message about us, how to effectively manage on line messages, how quickly you should set up a meeting with a person you've met on line, and what kind of personal photo to use on dating profiles. Although the workshop did not convince me to sign up for on-line dating (neither that was it's purpose!) the info I learned there is super relevant to other areas in life. 

It's amazing, that in those busy times of the West, when people seem to have so many options in life there are some clever and open minded souls, who are willing to help us with becoming more self aware and hopefully happier with ourselves. 



WERSJA POLSKA / POLISH VERSION
 


Nie randkuję on-line. Nigdy tego nie robiłam. Na dodatek parę tygodni temu nawet napisałam anty-posta na owy temat zatytuowanego "Randkuję (off) line", w którym namiętnie dzieliłam się z wami moimi przemyśleniami. 

Nie mniej jednak, jakieś dwa miesiące temu dostałam zaproszenie na LinkdIn aby połączyć się z Dating Coach o imieniu Gary Gunn. Dating Coach to, jak by to ująć? Ktoś na wzór trenera w randkowaniu... Szybko zajrzałam na jego profil, zaintrygowana nazwą jego firmy w tłumaczeniu dosłownym: Akademia Społecznej Atrakcji (wybaczcie, nie wiem jak to rezolutnie przetłumaczyć;) postanowiłam napisać do niego wiadomość, aby wyrazić mój podziw dla tego co robi. Gary zaoferował mi, aby zapoznać się z jednym z jego warsztatów pod tytułem: "Randkuj ze mną" o tym jak z powodzeniem umawiać się poprzez portale randkowe. Usługa kosztowała grosze, więc pomyślałam: "Dlaczego nie?"

Właśnie wczoraj miałam przyjemność w owym wydarzeniu uczestniczyć. Udałam się na nie bez żadnych oczekiwań. Po prostu interesuję się technikami samo rozwoju i psychologią, lubię więc brać udział w wydarzeniach, po których będę o krok do przodu w wiedzy o tym, jak wydobyć z siebie oraz innych to, co najlepsze.

Aby było jasne, Gary nie poprosił mnie, abym cokolwiek na temat tego spotkania napisała, ani mi za to nie płaci. Mimo to, serdecznie chciałabym zakomunikować wam, że wzięłam udział w jednym z najbardziej profesjonalnych, interesujących i pouczjących warsztatów w ciągu ostatnich kilku lat!

Podaczas tego trzygodzinnego wydarzenia dostaliśmy wykład o stylu ubierania się, fitness, komunikacji, kolorach w doborze stroju oraz fotografii. Wszystko sprowadzone do wspólnego mianownika, czyli jak stworzyć efektywny profil na portalu randkowym, tak abyśmy przyciągnęli uwagę tego typu osób, na których nam zależy.
Szczególnie podobała mi się część o komunikacji. Bardzo mnie owy temat interesuje, dlatego znalazłam w niej rady dla siebie, nie tyle co do tego jak skutecznie opisać siebie na portalu randkowym, o ile jak pisać na moim blogu! 
Aby bliżej wam to wyjaśnić, była mowa o prawidłowym i nieprawidłowym słownictwie, kluczowe punkty pod koniec każdej części opisu, uczciwości w stosunku do siebie i innych, aby w ten sposób stworzyć niszę dla odpowiednich ludzi, których uwagę chcemy przecież przyciągnąć. 

Innymi interesującymi punktami programu było (częściowo dla mnie) odkrycie, że każda część naszej garderoby opowiada coś o nas, jak zarządzać wiadomościami na owych portalach, jak szybko zaaranżować spotkanie z daną osobą w rzeczywistości oraz jakie zdięcie na swój profil dobrać. 

Być może warsztat ten nie przekonał mnie do randkowania on line (nie taka zresztą była jego rola!), ale wiedza jaką z niego wyniosłam bedzie mi bardzo przydatna w wielu apektach mojego życia. 

To wspaniałe, że w tych zabieganych czasach Zachodu, gdzie wydaje się, że mamy w życiu tyle opcji istnieją mądre, owarte umysły, które mogą nam pomóc w stawaniu się bardziej siebie świadomym jak i bardziej z siebie zadowolonym.





No comments:

Post a Comment